Doorgaan naar artikel

Restitutie- en Retourbeleid

Als je een product bij ons hebt gekocht en er niet tevreden over bent, kun je het binnen 60 dagen na de leverdatum retourneren voor terugbetaling of omruiling (tenzij anders aangegeven).

Adres voor retourzending: Ecologieweg 4, 3343LM Hendrik-Ido-Ambacht

Om een retourzending, terugbetaling of omruiling te initiëren moet je contact met ons opnemen via e-mail: info@mvolo.nl

 

Veelgestelde vragen over retourneren, terugbetalen en ruilen.

Retourprocedure:

- Neem eerst per e-mail contact met ons op: info@mvolo.nl

- We geven je een aantal instructies per e-mail.

- Volg de instructies en kies de producten die je wilt retourneren.

Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd. 

Welke artikelen kunnen worden geretourneerd?

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ruilen:

Binnen de eerste 24 uur na je bestelling kun je een vervangend artikel aanvragen. Neem contact met ons op via info@mvolo.nl om een omruiling te regelen. Als je het product na 24 uur of na verzending wilt ruilen, moet je de retourzending betalen en worden er geen restockingkosten in rekening gebracht.

Als je iets wilt ruilen nadat je het hebt ontvangen, moet je alle artikelen en hun verpakking bewaren totdat je ruilverzoek is goedgekeurd. Als je vervangende product tijdelijk niet op voorraad is, laten we je dit weten zodra het binnenkomt of stellen we je een alternatief voor.

Annuleren:

Je hebt 24 uur na het plaatsen van je bestelling om een annulering aan te vragen. Als je je producten binnen 24 uur wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@mvolo.nl. Als je het product na 24 uur of na verzending of transport wilt annuleren, moet je de retourzending betalen en worden er geen restockingkosten in rekening gebracht.

Item met gebreken ontvangen:

Als de gekochte goederen gescheurd, defect of beschadigd zijn door de vervoerder, neem dan contact met ons op voor een omruiling binnen 90 dagen na levering en de klant hoeft geen retourverzendkosten te betalen.

Terugbetalingsoptie:

Terugsturen naar de oorspronkelijke betaalwijze.

Retourverzendkosten en restocking fees:

- Je bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending als de reden voor de retourzending een klantkwestie is (zoals het artikel niet leuk vinden of niet willen hebben, of het verkeerde product besteld hebben).

- Als een bestelling opnieuw moet worden verzonden vanwege een andere fout dan de onze (verkeerd adres opgegeven, geweigerd bij levering, niet op tijd opgehaald bij postkantoor, enz.) U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

- Als de retourzending te wijten is aan onze problemen (zoals verkeerde producten in je bestelling of kwaliteitsproblemen van producten), dan betaalt u ook de retourkosten. 

- Er worden geen restockingkosten in rekening gebracht.

Terugbetaling en Restitutie tijdschaal:

Je ontvangt een bericht via e-mail zodra je geretourneerde artikel is ontvangen en beoordeeld. Je wordt ook geïnformeerd of je restitutieverzoek is goedgekeurd of afgewezen. Als het restitutieverzoek is goedgekeurd, ontvang je binnen 5 tot 10 werkdagen je aankoopbedrag terug..  

Te late of ontbrekende restitutie:

Als je je geld nog niet hebt teruggekregen, controleer dan eerst je bankrekening en neem vervolgens contact op met de creditcardmaatschappij die je kaart heeft uitgegeven. Het is mogelijk dat uw terugbetaling niet meteen wettelijk wordt gecrediteerd. Restituties hebben soms verwerkingstijd nodig voordat ze kunnen worden geboekt, dus neem vervolgens contact op met je bank. Als je alles hebt geprobeerd en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Als je vragen hebt of hulp nodig hebt met betrekking tot je bestelling of verzending, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er om je te helpen.

E-mail: klantenservice@mvolo.nl

Telefoon: 0649771098

Bedankt voor het kiezen van Mvolo. We stellen u als klant op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.